На черговому засіданні Ради ПАРД 11.09.2025 було розглянуте питання «Щодо запровадження системи корпоративного управління в професійних учасниках ринків капіталу» та прийнято щодо надання пропозицій Комісії до термінів виконання вимог встановлених Стандартами Корпоративного управління в професійних учасниках ринків капіталу та організованих товарних ринків.
Листом №131-01 від 09.10.2025 ПАРД надав наступні пропозиції, а саме, встановити терміни виконання вимог Стандартів корпоративного управління щодо впровадження системи корпоративного управління до 01.01.2026 лише для професійних учасників ринків капіталу які здійснюють професійну діяльність з торгівлі фінансовими інструментами, а саме діяльність з управління портфелем фінансових інструментів (станом на 11.09.2025 14 банків, 19 не банків), на яких розповсюджується дія Стандарту 2 (підприємств, що становлять суспільний інтерес) та компанії, які мають право отримувати на власний рахунок та розпоряджатися коштами та фінансовими інструментами клієнтів, а для всіх інших передбачити запровадження системи корпоративного управління в товаристві за бажанням.
Листом № 34/02/19281 від 07.11.2025 НКЦПФР надало відповідь, а саме, професійні учасники до 01.01.2026 повинні запровадити у себе систему корпоративного управління відповідно до вимог Стандартів, зокрема, запровадити систему внутрішнього контролю, розробити, затвердити відповідні внутрішні документи та призначити відповідних осіб. При цьому, термін, встановлений законодавством для подання до Комісії офіційним каналом зв’язку копій затверджених внутрішніх документів, що відповідають вимогам Стандартів, становить 90 календарних днів після завершення дії воєнного стану.
При цьому наголошуємо, усі професійні учасники зобов’язані виконувати норми Закону та привести свою діяльність у відповідність до затверджених Комісією Стандартів корпоративного управління.
З листом НКЦПФР можливо ознайомитися тут
