Мені потрібно знати все про:
Депозитарні установи
Торгівлю цінними паперами

Календар подій

Кабінет Міністрів спрощує вимоги до ведення документообігу

Кабінет Міністрів прийняв постанову розроблену Міністерством фінансів «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Дана постанова  прийнята з метою приведення нормативно-правових актів до вимог законодавства.  

Постанова КМУ №343 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 10.05.18 виключила норми щодо використання печаток суб’єктами господарювання (незалежно від їх наявності) під час надання інформації на запит Держфінмоніторингу, надсилання запитів до державних органів та державних реєстраторів, ведення реєстру фінансових операцій, а також усунення обов’язку дублювання на паперовому носії документів, складених в електронній формі.

Нагадуємо, що Законом України від 23 березня 2017 р. № 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями” було запроваджено наступні зміни:

  • з законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
  • незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання органу державної влади або органу місцевого самоврядування;
  • виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
  • виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
  • встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі.

Поділитись: