Мені потрібно знати все про:
Депозитарні установи
Торгівлю цінними паперами

Календар подій

Комісія надала відповідь щодо розкриття інформації про персональний склад служби внутрішнього аудиту, комплаєнсу та управління ризиками

У цьому розділі до Вашої уваги пропонуються розроблені ПАРД&АФП методичні матеріали з питань ліцензування діяльності з торгівлі цінними паперами.

Проекти внутрішніх документів погоджені НКЦПФР та можуть використовуватись професійними учасниками при розробці власних внутрішніх документів. Звертаємо увагу, що документи, розроблені ПАРД&АФП, не мають обов’язкового та/або рекомендаційного характеру.

У разі наявності у Вас питань щодо порядку оформлення та/або подання документів до НКЦПФР щодо питань ліцензування діяльності з торгівлі цінними паперами, а також питань подання звітності згідно ліцензійних умов провадження професійної діяльності Ви можете отримати усні та письмові консультації фахівців ПАРД&АФП.

Ліцензійними умовами провадження професійної діяльності на ринках капіталу - депозитарної діяльності, затверджених рішенням НКЦПФР №114 від 10.02.2022 року, визначено, що ліцензіат протягом п'яти робочих днів (якщо інший строк не визначено окремими підпунктами цього пункту) з дати виникнення змін у процесі здійснення депозитарної діяльності зобов'язаний повідомити НКЦПФР, а саме надати інформацію, яка підтверджує зазначені зміни за такими змістом та формою, зокрема:

11) довідки про персональний склад наглядової ради (або іншого органу, відповідального за здійснення нагляду юридичної особи), виконавчого органу ліцензіата, з відповідними змінами, у формі додатку 8 та про персональний склад служби внутрішнього аудиту, комплаєнсу, управління ризиками (особи, що проводить аудит, здійснює комплаєнс, управління ризиками) ліцензіата, з відповідними змінами, у формі додатку 13 до цих Ліцензійних умов.

 

ПАРД звернулася із запитом до Комісії щодо можливості розкриття банками-ліцензіатами у додатку 13 інформації лише щодо керівників служби внутрішнього аудиту, комплаєнсу, управління ризиками.

 

Комісія повідомляє, що Ліцензійними умовами встановлено інформування ліцензіатом (у тому числі ліцензіатом - банком) НКЦПФР протягом п’яти робочих днів у разі виникнення змін у процесі здійснення депозитарної діяльності, зокрема, змін персонального складу служби внутрішнього аудиту, комплаєнсу, управління ризиками (особи, що проводить аудит, здійснює комплаєнс, управління ризиками) з наданням відповідних змін, у формі додатку 13 до Ліцензійних умов.

Із запитом та відповіддю можна ознайомитися у розділі Питання-відповіді.

 

Поділитись: